2013. február 15., péntek

Az Én filozófiám

Üdvözlök mindenkit a scrap.hu februári vázlatkihívásán! :)
Itt az Én egyik oldalam, amit a színek, a szöveg és a fotó kivételével egy az egyben lifteltem Anna-Maria Wolniaktól.
A hátteret Gessoval kentem le, amire Ecoline festékkel pacáztam szürkét, majd sok-sok sárgát, a végén pedig kis feketét.
Ráírtam azt a mondanivalómat, ami mindenkinek szól! :)
A fotóm mögötti fekete-fehér csíkos papírt sima fehér kartonból és csíkos washi-ból készítettem.
A nagy nyilakat Camoval vágtam és 2mm-es 3D ragasztószalaggal emeltem meg. A nagy címet ("így látom") is Cameoval vágtam sima fekete papírból, de a végén Glossy Accents-szel domborítottam, így gyönyörű betűmatricának néz ki.
A Scrapfellow-s dekorgomb pedig mintha ehhez az oldalhoz készült volna, ugye? :)
Remélem, sokan kipróbáljátok a festegetést! Jó móka ám! :D





Felhasznált anyagok:
ILS - Let is go papírkészlete
washi tape
Gesso
Ecoline sárga és fekete festék

Nincsenek megjegyzések: