2010. május 20., csütörtök

Szülinapra

Nagymamám 87. születésnapjára készítettem tagnap este ezt az oldalt:

Nem vagyok vele teljesen elégedett: A komment-papír túl nagy lett. Talán a fele is elég lett volna.Jó nagy betűkkel akartam írni, de így sikerült. És a fenti lila kacskaringókat is egy kicsit jobban ki kellett volna ragasztanom a széleire.
De a tintázást nagyon szerettem, a kis selyempapír-virágok nagyon aranyosak élőben, és a folyékony gyöngy is nagyon bejön nekem. A nagy papírrózsák elég jól mutatnak. Összességében a csokor is tetszik nekem.
Majd lesz jobb művem is...
Ja, fontos: Csizinek tetszett!!!

1 megjegyzés:

DAnett írta...

Elhiszem, hogy tetszett neki, mert csodaszép! Azok a rózsák fantasztikusak! Nagyon-nagyon ügyes vagy!! Nagymamid is biztosan örült neki, hisz a saját készítésű ajándéknál nincs is szebb! :)