2010. május 4., kedd

Tamara álmodik

Sziasztok! Ma ismét sikerült összedobnom egy oldalt. Tényleg csak összedobtam, mert nem sok időm volt rá.


Ha rájövök, miért fekteti el a képet, akkor majd visszaállítom... De szívesen fogadom a segítséget is...

A háttér kiválasztásával elbíbelődtem egy darabig, eredetileg kiwi zöld volt, de ezzel a Kioshi kékkel jobban tetszett. Aztán a virágokat sokáig vágtam, farigcsáltam, de megérte. Persze Pippi papír motívumai megint sokat lendítettek az összképen, de felragasztgatni volt a legidőigényesebb. Remélem, tetszik nektek is!

2 megjegyzés:

Tittina írta...

Nem latszik, hogy csak ugy osszedobtad. Szerintem profi munka. Imadom, hogy olyan mozgalmas, es visszaadja azt, amirol szol...
Gratulalok! Nagyon ugyes vagy.

hAnd-i írta...

hu, ez nagyon jó... benéztem, hogy lássam a lányaidat, gyönyörűek... erre emlékeztem is... és nagyon jó stílusod van, nagyon hamar belejöttél a scrapelésbe... ügyes vagy...