2010. május 4., kedd

Tamara álmodik

Sziasztok! Ma ismét sikerült összedobnom egy oldalt. Tényleg csak összedobtam, mert nem sok időm volt rá.


Ha rájövök, miért fekteti el a képet, akkor majd visszaállítom... De szívesen fogadom a segítséget is...

A háttér kiválasztásával elbíbelődtem egy darabig, eredetileg kiwi zöld volt, de ezzel a Kioshi kékkel jobban tetszett. Aztán a virágokat sokáig vágtam, farigcsáltam, de megérte. Persze Pippi papír motívumai megint sokat lendítettek az összképen, de felragasztgatni volt a legidőigényesebb. Remélem, tetszik nektek is!

2 megjegyzés:

Tittina írta...

Nem latszik, hogy csak ugy osszedobtad. Szerintem profi munka. Imadom, hogy olyan mozgalmas, es visszaadja azt, amirol szol...
Gratulalok! Nagyon ugyes vagy.

Kósa Andrea írta...

hu, ez nagyon jó... benéztem, hogy lássam a lányaidat, gyönyörűek... erre emlékeztem is... és nagyon jó stílusod van, nagyon hamar belejöttél a scrapelésbe... ügyes vagy...