2010. június 20., vasárnap

Alkottam

Szombaton Csizi kivitte a lányokat a szüleihez, Én pedig egész nap itthon maradtam, hogy kicsit a hobbimnak is éljek. Termékeny nap volt. : )
Először készítettem egy táskát egy kedves ismerősünknek, akinek jövő héten ünnepeljük az 55. szülinapját.


Dorka alkotott ilyet pár napja Anettnek, és nagyon megtetszett.
A leírását itt megtaláljátok.
A fotón nem igazán látszik, de a világos karton ugyanolyan mintájú, mint a sötétbarna. Hozzá készítettem a virágot is - bélyegzéssel. 
Csináltam egy ilyen kis táskát Pippinek is: pillangósat, mert Ő is imádja őket.



Ez a nap továbbra is ajándék készítéssel telt. Jövő héten 4-5 napot Bp-en leszünk, sok barátunkat szeretnénk meglátogatni, és úgy gondoltam, jobb, ha Én készítek valami kis meglepit.
Találkozunk egy barátnőmmel is, akinek 3 éves kis csibész iker fiai vannak. Mivel nagyon szeretnek rajzolni, vettem két kisméretű spirálos vázlatfüzetet, és azoknak az elejét "testreszabtam", hogy személyre szóló legyen:


Végül Pippinek készítettem még egy oldalt. Ez a fotó olaszországi nyaralásukon készült Róla és kedveséről, Kriszről. Természetesen sok virággal, gyöngyözéssel...