2010. június 9., szerda

Játék

Én még nagyon új vagyok blog-körökben, ezért lehet, hogy nektek nem lesz újdonság ez a játék, de Én beleszerettem!!! Tudom, hogy ebben a rohanó mindennapokban nehéz időt szakítani az alkotásra, de az ajándékozás mindig olyan melegséggel tölti el a szívemet!
Andi hívott meg erre a  PIF játékra, itt is nagyon köszönöm neki!!!. A lényege, hogy egy ajándékot készítek nagy-nagy szeretettel három embernek, aki jelentkezik rá. És a maguk során ők is ajándékot készítenek, akik szintén ajándékot készítenek és mivel ez elsősorban szerető munkáról és ajándékozásról szól, ezért megtelik a világ szerető szívekkel... no, és ajándékokkal... hát, nem jól hangzik?
Az eredeti szabályok így hangzanak:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket. :-)
4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
5. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában.

Andi  módosított picurkát a játékszabályzaton: nem kell bloggal rendelkezned. Sokáig voltam én is, Ő is blog-nélküli és sok jóból kimaradtunk ebből az okból kifolyólag. Én is  megbízok minden jelentkezőben, hogy továbbadja az ajándékozás és szeretetmegosztás ezen formáját.

Mindkét blogomban meghirdettem a játékot, nehogy valaki lemaradjon róla... : D

2 megjegyzés:

Edina írta...

Szia Edit! Ez igazán fantasztikus ötlet! Nekem mint tudod nincs blogom, de nagyon-nagyon szívesen jelentkeznék a játékra.
Dini

Timi írta...

Szívesen jövök én is!