2010. szeptember 29., szerda

"Köszönöm" képeslapok

Október második a Képeslapkészítés Világnapja. Ezt a scrapbook.hu-n úgy ünnepeljük, hogy  készítünk egy (vagy több) "Köszönöm" témájú képeslapot és ezzel támogatjuk az SOS Gyermekfalut.
Bővebben itt találsz róla leírást.
Én ma délután (míg aludtak a lányok) ezt a két képeslapot készítettem:





Felhasználtam:
fotókarton: Lidl; scrapbook papírok: Pippi; Horgolt csipke: rövidáru bolt; szalagok, selyemvirágok: QX Impex; miltonkapocs: Rayher; üveggyöngyök: Kyk

9 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon finom, szép képeslapok, bizonyára nagy örömet szerzel velük! Mindkettőt csodálom! A színűk, a sok kis finom apróság, szóval, gyönyörűek!:-))))

do írta...

Nagyon szépek lettek!

Sapimanó írta...

De gyönyörűségesek!

Tündérlátta írta...

De gyönyörűségessek!!!! Nagyon kellemes összeállítás.

Zs'Art írta...

Mindkettő nagyon szép lett, de az első különösen tetszik. A másodikon pedig a virág lett tuti, középen a miltonnal.
Én is szeretnék csinálni lapo(ka)t. :)

NőiCsizma írta...

Huh! Megleptetek! Nem gondoltam, hogy ezeknek az egyszerű képeslapoknak ekkora sikere lesz! Nagyon köszönöm a kedves hozzászólásaitokat! :)

kreatívhit írta...

Ha egyszerű ha nem de tényleg remek hangulatúak és jól mutatnak.

Timi írta...

Mindegyik képeslap nagyon gyönyörű Edit! de szeretnék én is szülő lenni...aki ilyet kap majd!

H. Mária írta...

Nagyon jól néz ki. :)))