2010. október 4., hétfő

Pénztárca-album

Altalena-nál találtam pár hete egy videót erről a kis albumról, ami azonnal megtetszett és tudtam, hogy fogok majd ilyet készíteni! Valóban rendkívül egyszerű és hamar készen van. Nekem másfél órába telt az elkészítése - persze a virág-motívumokat Pippi már előre kivágta nekem.
A nagymamámnak ajándékoztam szülinapjára, természetesen a lányaim fotóival. Nem bonyolítottam túl, pedig lehetett volna még felhasználni színes papírokat, vagy akrilfestékkel mázolni, vagy éppen bélyegezni. Sajnos nem volt több időm rá, de majd a következő....!!!
Tépőzárral záródik.
És akkor a fotók:



11 megjegyzés:

altalena írta...

Hűű de gyönyörű lett!!! Honnan szereztél öntapadós tépőzárat, vagy ez nem az?:)

NőiCsizma írta...

Igazából Pippitől kaptam. :)
Ilyen kis öntapadós kockákat is, amit Ő a Tescóban szerzett be, kaptam pöttyöket is (már nem emlékszik hol vette), és adott vékony mágnes lapocskákat is (ami olyan, mint a hűtőmágnes, öntapadós szintén és vékony, hogy akár mintalyukasztóval formára is vághatod).
Ma vagy holnap megnézem a tescóban - ha van, írok majd!
És köszönöm az ötletet is és a kedves szavaidat is! :)

do írta...

Mennyire jó!!! Nagyon tetszik! Tescoba??? Izzítom a rokonok :DDD

Lepkevár írta...

Hűűű, ez tényleg nagyon jó lett! Jövök ötleteket kölcsönözni! :)

DAnett írta...

ÁÁÁÁ CSÚCS lett! Nekem is nagyon bejövős ez az albumka, és tervben van a készítése. Nagyon tetszik a tiéd. Igazán inspiráló! Csodás!!
Köszi a tippet a Tescoban én is körülnézek :D

Vivien írta...

Szia, nagyon tetszenek a műveid, ahogy látom, ezzel nem vagyok egyedül. :) Ha nem baj, akkor máskor is benéznék Hozzád, mert én is nagyon szeretek alkotni. Bár most se időm, se lehetőségem nincs annyi, mint szeretném, de terveim szerint pár év és újra kiélhetem magam e téren is.

További jó alkotást, és szép napot kívánok Neked!

Vivien

Szilvi írta...

Ezt az ötletet én is eltároltam Brigitől, nagyon klassz lett a megvalósítása! Huh, ennek a tépőzár dolognak jó lesz utánajárni, nagyon praktikus.

Vivien írta...

A "harmónika" mind a két oldalán van fénykép? A vastagsága miatt kérdezem, mert most hétvégére szeretnék én is meglepni valakit ezzel a fotóalbummal - úgyis kapott volna fényképeket, így egyből tartót is kap hozzájuk. :)

Köszi előre is a választ.
Puszi.
Vivien

kreatívhit írta...

Szuper lett! Tényleg jó kis ötlet.

Körmendi Ági írta...

Nagyon ötletes,szép munka!Ügyi vagy!

Mónika írta...

Nézz be hozzám, mert megérdemled!
:)))