2011. február 19., szombat

Valentin nap

Már megint rosszalkodik a gépem, ezért csak most tudom feltölteni a képet, amit a férjemnek készítettem Valentin napra.
Nem piros és nem rózsaszín. Abból kellett kiinedulnom, hogy a kék a kedvenc színe.
Festettem, pacáztam, pecsételtem, aztán csak ragasztottam és ragasztottam. A végén pedig bele raktam egy mély fotókeretbe. A mérete 20 X 25 cm.
A végeredmény az ajándékozottnak nagyon tetszett. Bevitte a munkahelyére és az asztalán tartja. :)
(Az egyik kolléganőjének is annyira tetszett, hogy rendelt is egy hasonlót a férjének - természetesen az Ő fotójukkal! : )   )



3 megjegyzés:

Timi írta...

Nekem igazán bejön, mert tetszik
-a színkombó,
-hogy a feketével milyen jól összehoztad,
-h egyes vízcseppek alá négyzetet vágtál,
-és összességében az egész!:-)
Szépek vagytok!

kreatívhit írta...

Hát nem csoda hogy rendelt. Nagyon szépeket készítesz. Ebből előbb utóbb rendszer lesz meglátod:)

Margó írta...

Nagyon kedves gesztus, hogy Férjed kedvenc színeivel készítetted ezt a gyönyörű ajándékot! (Sok-sok megrendelést kívánok!))))