2011. május 6., péntek

Köszi Dóri a bizalmat!

Tegnap délután voltam a Születés hete egy-két előadásán, ahol egy kis kézműves vásárt is összehoztak. Itt találkoztam egyik kedves ismerősömmel, Dórival, aki már többször varrt nekünk csodásnál csodásabb dolgokat. Panaszkodtam neki, hogy mostanában kevés az energiám, ihletem meg szinte semmi, pedig holnapra is össze kellene hoznom egy scrapbook-os alkotást - megrendelésre. Azt mondta, ne görcsöljek annyit rajta, üljek le, aztán jön az majd magától. Ő tegnap leült varrni egy táskát az egyik anyagból, fogalma sem volt, milyen legyen, csak varrt és varrt. Aztán nézzem meg, mi lett belőle! És mutatott egy állati jó táskát... Mondtam neki, hogy ez nekem nem megy, Én nem vagyok profi! És még elég tapasztalatom, gyakorlatom sincs!

Viszont jött az este, leraktuk a lányokat aludni és nekem MUSZÁJ volt készítenem egy fényképes alkotást.
A papírokat hipp-hopp kiválasztottam a fotó színei alapján, aztán összeválogattam a díszítőelemeket - figyelembe véve, hogy a párocska nem egy romantikus-sokvirágos-csipkés típus. És végül nagyon hamar összehoztam ezt az oldalt:



Papírok és virágok Pippitől, kenderzsineg a Flornaturától, gombok a rövidáruboltból.

7 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon megleptél!Nem mondtam semmi különöset, és mégis hatott? :D Ügyes vagy, látod, megy minden, csak neki kell állni. :) Klassz lett ez a "csipkementes" oldal. :)

Eszter(beszteri) írta...

nagyon szép lett!!!!!!!! :)

Timi írta...

és milyen jól sikerült Edit!!!Nagyon tetszik!Woooow!

Era85 írta...

Eszméletlen jó lett! Nagyon jól eltaláltad! Ügyes vagy, de most már pihenj sokat!!! :)

Tittina írta...

Van benne narancssarga :) Imadommm!
Szeretnek adni Neked valamit:
http://tittinapocska.blogspot.com/2011/05/jatek.html

DAnett írta...

Tökéletes lett!!!

NőiCsizma írta...

Köszönöm szépen!!! :)