2011. december 5., hétfő

Van zsákodban minden jó...

Az idei Mikulás-várás egy kicsit rendhagyó lesz nálunk, ugyanis csak egyszer jön.
Az Én lányaim még kicsik, még hisznek a Télapóban. Tavaly jött egy az oviban, voltunk egy Mikulás ünnepségen, aztán házhoz is jött az Önkormányzat Télapója, majd találtak ajándékot az ablakunkban is, a Papiék ablakában is, a Dédinél is járt egy, a nővéreméknél is és Zsuzsa Mamáéknál is.
Na, ezt hogy magyarázzam ki???
Elveszítette a varázsát az egész.
Ezért úgy döntöttem, idén csak egyszer jön. Aki szeretne valami apróságot vagy édességet, gyümölcsöt a lányoknak, az adja ide nekem már előtte és Én majd berakom a csizmácskáikba a többivel együtt.
5-én este tisztítsák ki a csizmáikat, tegyék az ablakba és 6-án reggel benne találnak minden ajándékot, amit a Télapó hozott nekik. Persze az ötletem nem aratott sikert a családban, hiszen mindenki szereti látni a csajok arcát az örömmel, mikor bontogatják az ajándékokat...
Amúgy az sem mellékes most, hogy nem kapnak egy szatyornyi édességet, hanem inkább összetettük a pénzt (amit a mikulás csomagokra szántak) és mindegyiknek vettünk egy aranyos játékot, mellé pedig gyümölcsöt és jelképesen 1 (azaz egy) darab Mikulás csokit.
Én úgy gondolom, sokkal nagyobb lesz így az öröm és jobban fogják értékelni, hogy gyönyörű ajándékot kaptak a Télapótól, mert jó gyermekek voltak.

A nővérem gyerkőceinek is csak kevés édességet tettem a csomagjukba, viszont készítettem nekik karkötőket, amit remélem örömmel fognak hordani.









A tutorial-t itt találtam.
Nagyon gyors és egyszerű, érdemes kipróbálni!

Mind belekerültek a Mikicsomagokba...




5 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Egyszerű klassz kis ötlet.Tuti a mikicsomagod :)

Zsófi írta...

Kedves NőiCsizma!
Láthattalak titeket vasárnap 6 körül a Széchenyi téren? Csak a 4 kicsi lányból tippeltem :)

Zsófi

NőiCsizma írta...

Igen, láthattál minket. :)
Gyorsan végig futott az agyamon, hogy viselkedtek a lányok... de tegnap éppen egyik sem hisztizett séta közben... :)
Legközelebb összeismerkedhetnénk, mi a véleményed? :)

Zsófi írta...

Épp pörögtek a kávézó előtt a fényjátékban:) (én egy kis télapót kísértem) Bennem volt, hogy rád köszönök, és megkérdezem nem te vagy-e, de mondom, mi van ha mégsem... Legközelebb bátrabb leszek és bemutatkozom. Élőben. Addig olvasgatlak itt, meg Lepkevárnál :)

NőiCsizma írta...

Zsófi! Várom a legközelebbet!!! :)