2012. február 16., csütörtök

Bulizós album

Már hetek óta várja ez a minialbum az utolsó simításokat, de úgy érzem, mostanában nem tudok ráhangolódni, így megmutatom, aztán majd valamikor készen lesz...

Csizma szülinapi bulijáról készítettem - még októberben volt.

A borító

A bajszaink

kinyitható csoportkép

Ezek mi vagyunk...

A fotónk mögötti rejtett zsebben további vicces fotók

A tortás oldalak

mini pótlap

A torta - a fotó mögötti címkén a torta (borosüveg) szövege van. Még a dugóhúzó is marcipánból volt, nemcsak a láda!



Kinyitható erre is...

...meg arra is.



A hátoldal

Egy pár részletfotó:




Az album mérete 15 X 20 cm.
3 mm-es parafa lapokra készült.
Az echo park paper Happy Days készletét használtam (iszonyat jó volt vele dolgozni!) és sokat pecsételtem Tim Holtz Ultimate Grunge gumibélyegzőjével.
Na, meg Mörjike Scrabble betűkészleltéről se feledkezzünk meg! : )

Talán kedvetek szottyan egy bulizós éjszakához... : )

14 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Ez egy igazán lendületes, mozgalmas fiatalos album lett, kedvenceim a bajszok, áááá, meg a címfelirat, naná.

Lexy írta...

Uhhh... nagyon tetszik :)))

Szitya írta...

Nagyon tetszik! Én is scrapbook-szerűségre készülök (no, nem ilyen profira...), mert Emma-lány 10 éves lesz a hó végén...
Gratula!

kreatívhit írta...

:) Fantázia dús.

Zs'Art írta...

Szerintem ez teljes és tökéletes. Min változtatnál még? Nagyon ügyi vagy! :)

Budaházi Brigitta írta...

Zseniális, fantasztikus, élvezet volt végignézni, Edit!!! Kérlek, hozd el a találkozónkra! Nagyon imádom.

Kriszta (hozak) írta...

Valóban fantasztikus album, élmény nézegetni.

Bmary írta...

Csúcs ez az album!!!

NőiCsizma írta...

Köszönöm szépen mindenkinek! :)

Timi írta...

Fantasztikus album lett Edit!!!Imádom!

Réka írta...

Edit, ez tényleg nagyon csudivicces és csudiszép lett! Nagy-nagy kedvenc!!! A parafa alap, a bajszok, a betűk, a színvilága ... ... én sem értem mit szeretnél még rajta változtatni, így tökéletes, ahogy van. :)

DAnett írta...

Kész vagyok, teljesen tátva maradt a szám! Edit, FANTASZTIKUS (de ez a szó nem is a megfelelő rá..) lett az albumot. Elképesztően vidám, mosolygós, és iszonyat ötletes! Wowwwwwwwwww és hatalmas gratula. Tessék büszke lenni rá, mert mestermunka lett!

NőiCsizma írta...

Köszönöm! Köszönöm!!! Ebbe már belepirulok! :)

Secima írta...

Hú, ez remek lett!!! Én is csak gratulálni tudok hozzá!!!!