2012. február 8., szerda

Egy álló hétig ünnepeltük...

...Tamara szülinapját.

Január 31-én 5 éves lett az Én gyönyörű nagylányom.
Aznap az oviban is megünnepelték, emeletes tortát sütöttem az alkalomra - tejszínes nutellás krémmel töltve, rózsaszín virágosra díszítve (Tamarának virág a jele...).



Egy kedves blogbarátnőm (éppen egy szuper kis játék is van nála!!!) varrt egy csodaszép Balerina Tildát, amit Tamaráról mintázott - ez volt az egyik ajándékunk.




Az Én Tamarám ilyen boldog volt:




Pénteken a kis barátnőinek rendeztünk szülinapi zsúrt.
Készítettem az alkalomra kis party-kalapokat...



...feldíszítettük a lakást...



...és az ünnepelt másodszor is elfújta az 5 gyertyát... ezennel egy rózsaszínhabos, cukorkával díszített csokitortán...




Szombaton még vissza volt a családi ünneplés és a harmadik torta. :)
Viszont nekem már csak egy minimáldíszítésre volt energiám:



Kimerítő volt ez a sok szervezés, tervezés, vendégség, zsúr és rengeteg sütés-főzés, de megérte. Szerintem emlékezetes 5. születésnapja lett Tamarának.

3 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Mennyi gyönyörű fincsiség. Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

Timi írta...

Fantasztikus torta Edit! annak idején én is szert tettem a virágkészítőre, de sajna még nem próbáltam... Viszont te 4 lány mellett biztosan hasznát veszed egy életen át!:)Gyönyörű lett.

Réka írta...

Edit,Te egy igazi nagybetűs ANYA vagy!