2012. április 25., szerda

Barátnők


"A búcsú sohasem jó, de jól tudom, a barátok nem örökre búcsúznak, csak elköszönnek arra a rövid időre, míg újból találkoznak. És az idő szédületes sebességgel rohan, úgy, hogy észre sem vesszük, mennyi telik el belőle, mikor legközelebb találkozunk, egy pillanat vagy ezer év. A búcsú ettől megnyugtatóan szép lesz."

Az egyik lány elköltözik külföldre, a másik marad. 
Több, mint 20 éves barátság.
Az Én dolgom pedig a búcsúajándék volt...

A kívánság csak annyi, hogy pink és lila mindenképpen legyen benne.
Mikor megláttam Pippinél a DCWV Cherry Limeade papírkészletét, azonnal beleszerettem. 

Ez készült belőle:

A borító

Ide kerül majd saját kézírással az idézet a bevezetőből

Kinyitva




Az elkészítéshez Martha Stewart lyukasztókat használtam (Pippitől rendeltem), Sizzix vágósablonokat (ezt, ezt, ezt és ezt - Pippitől), a szalagot a bal oldalon Sew Ribbon-nal fűztem (Pippitől), Prima virágokkal díszítettem és gyöngytollal.

További szép hetet!  :)

1 megjegyzés:

Bmary írta...

Ismét csúcsszuper albumot alkottál!!!Mikor van ezekre időd?