2012. szeptember 9., vasárnap

A lányaimról

Kissé el vagyok maradva...  :(

30 x 30-as oldalakat készítettem a lányaimról.
Először Tamaráét mutatom - menjünk nagyságrendben... ;)
Még júliusban, a scrap táborban készítettem.





Felhasználtam:
Príma virágok
steril géz
gyöngyök


 A következő Miri lányomról készült, mikor 4 éves lett.
A fotót vászonra nyomtattam, az angyalszárnyakat cukorral tettem csillogóssá.




Felhasználtam:
Sizzix vágósablonok
Príma virágok
Martha Stewart pillangólyukasztó


Karolina oldalát is a scrap táborban készítettem - adott vázlat alapján.
Nagyon tetszett ez az elrendezés a picurka fotóval.
Karolináról ez a kedvenc fényképem, még a horvát tengerparton készült.




Felhasználtam:
Fehér alapkarton
Stencil
horgolt csipke, farkasfog
Martha Stewart pillangó lyukasztó
üveggyöngyök(Kik)


Zorka oldala 2 héttel ezelőtt készült. Mindenképpen ebben a grunge stílusban akartam elkészíteni, mert ez illett a fotóhoz.
A papírokat Virág Évitől kaptam a scrap táborban . itt is köszönöm!


Stazon opic-kal pecsételtem a pillangókat, majd distress ink-kel satíroztam

a szívecskét és 3 nyilat Glossy Accents-szel domborítottam ki


Felhasználtam:
Bézs alapkarton
Bo Bunny 15 x 15-ös papírok
Zöld alapkarton
sizzix vágósablonok
Tim Holtz dekortapasz (köszönet érte Sapimanónak!!!)
Tim Holtz gumibélyegző
Dymo betűnyomó
Tim Holtz műanyaglapocskák

Nincsenek megjegyzések: