2012. október 31., szerda

Tollak

Ezek nem idegen tollak. :) Én készítettem őket!



A Scrapfellow oldalán indult egy új rovat, ami az éppen aktuális trendekről szól - jelen esetben az indián stílusról és az indián tollakról.
Gondoltam, készítek egy pár tollat Én is...
És természetesen miből készültek az elsők???
FARMERBŐL! :D

Hozzávalók: farmer, fehér zsineg, Glossy accents és tetszés szerint lehet díszíteni Scrafellow dekorgombbal.
Először is egy ívben ragasztócsíkot kell húzni oda, ahol a toll "gerince", a zsineg fog menni. Ha belesimítottad a ragasztóba, akkor mielőtt beragasztózod az egészet, a zsineg két oldalára is nyomjál végig ragasztót, hogy a toll "gerince" majd jól kirajzolódjon a rákerülő anyagon!

ragasztó a zsineg mindkét oldalára

Jól rányomkodva
Ami az anyagból kilóg pár centi zsineg, az lesz a toll szára, ezért keményítsd meg egy kis Glossy accents-szel!
Ezután már csak formára kell vágni...


és díszíteni dekorgombbal...


Ugyanezzel a technikával készíthetsz papírból is tollat, mondjuk karácsonyi dekorációnak.
Én fehér alapkartonra arany tintával bélyegeztem kottát, majd összeragasztottam, közte a fehér zsineggel.


Formára vágtam. Vigyázat! Ennek más a formája!


Majd ollóval bevagdostam.



3 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Zseniális! Köszi, hogy megmutattad hogyan készül! Én is kipróbálom!!

kreatívhit írta...

Farmer és az indián nem mindennapi párosítás.:)

Gabi írta...

Ezekkel a tollakkal aztán ékeskedhetsz ! Köszi, hogy megosztottad a készítés módját - biztosan én is ki fogom próbálni!