2010. július 2., péntek

Csibészek

Holnap megyünk egy hétre Keszthelyre, ott lesz a barátnőm is az iker fiaival, akiknek a rajzfüzeteket készítettem. Ez a ma délutáni művem az Ő ajándékuk lesz.


A fotók most hétvégén készültek, mikor meglátogattuk Őket Biatorbágyon. Velük/rajtuk rengeteget lehet nevetni, eszméletlen kissrácok!!!
Most először használtam sima fehér kartont. Festéket fújtam, festékpárnával pecsételgettem és kicsit festegettem is - még az ujjammal is (a C betűt). Mindenképpen vidámra és színesre szerettem volna (elnézve a végeredményt - sikerült), ezért színes papírfecniket vágtam, színes betűket használtam és a kis fafigurákat. Mégis legjobban a citromsárga szín dobta fel igazán.
A fotón piros, kék, barna, sárga és zöld színek vannak, ezért ezeket használtam. Így harmonizálnak. De úgy éreztem, kell még egy kis narancs is - így láttam teljesnek a művet.
Remélem tetszeni fog nekik!

1 megjegyzés:

do írta...

Biztosan fog nekik tetszeni! Szuper ajándék!