2010. július 31., szombat

Dóri és Csabi esküvője

Sziasztok! Remélem jól telik a hétvégétek - a vacak idő ellenére!
Mi ma este ismét esküvőn voltunk. Méghozzá a júniusi lagzi második felvonásán. Akkor volt a templomi és a hatalmas mulatság, ma pedig a polgári esküvő kerti bulival, vaddisznó pörkölttel és eszméletlen finom sütikkel. Mivel esős, sáros idő van, ezért nem vittük a gyerekeket, mi is csak a teraszon beszélgettünk, nevetgéltünk - este 7-ig, mert mennünk kellett a lányokért.
Szóval az ifjú párnak készítettem ezt az oldalt arról a pillanatról, mikor kijöttek a templomból és beterítettük őket rizzsel és rózsaszirommal.


Nagyon jó volt készíteni, pedig nem volt könnyű. Nem igazán látszik a képen, de a fotók alatt tüll van. Na, azt nem volt könnyű kitalálni, hogyan rögzítsem. Hiszen milyen ragasztó fogja meg??? Szóval odavarrtam.
És akkor a fotó... Azt hogyan ragasszam a tüllre??? Nem volt jobb ötletem, nagyon keskeny szalagból ki füleket készítettem, erős, kétoldalú ragasztóval ráragasztottam a hátuljára és így a fotót is "odavarrtam" az alapkartonhoz. Szívesen fogadom az ötleteket, javaslatokat, mert tőlem csak ennyire tellett. : (
Mindegy! A végeredmény szerintem szép lett. Lágy, romantikus, virágos, esküvős.
Pár részletfotó:






Sima zöld kartont használtam alapnak, amit szinte csak Pippitől kapott papírokkal és motívumokkal díszítettem. Csak a selyemvirág, a szívecskék és a pillangó, amit máshonnét szereztem be (QX Impex).

1 megjegyzés:

do írta...

WOW! Én teljesen elképedek tőled! Három gyönyörű csajszi mellett hogy van ennyi energiád? és időd??? én nem győzök szaladni saját magam után. Mindig csak addig jutok, hogy fejben összeáll az oldal :DDD
Bámulatos vagy!!!