2011. január 15., szombat

Kislány született

Nem nekem - a barátnőmnek!
Még júliusban készített Virág Éva egy kisfiús cipőcskét, bele is szerettem rögtön. Azóta várom az alkalmat, hogy Én is készíthessek.
Most végre ajándékozhatok Én is egy ilyen babacipőt:



Hamar készen volt, de nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Vagy csak nekem nincs gyakorlatom az ilyen ívek hajtogatásában...

Pár hónappal ezelőtt megkért ugyanez a barátnőm, hogy van egy sima sárga papír képkeretük, nem dobnám-e fel egy kicsit? Hát éppen akkor voltam az első trimeszterben és kicsit alkotói válságban is - a fáradtságtól. Most jutottam el oda, hogy elkészítsem, amit elvállaltam. A barátnőm nagyfia, Ádám van a fotón. Az Ő kishúgának készült a fenti cipőcske.


Már olyan régóta szerettem volna szélforgót készíteni, de rá kellett jönnöm, hogy ilyen pici méretben nagyon nehéz! Megszenvedtem velük...

7 megjegyzés:

Era85 írta...

Wow! Irtó aranyos ez a kiscipő!!! Én is szeretnék ilyet kislányosba! Majd egyszer! :)
Kicsit irigyellek a csajszik végett, de azért az én kis pasijaimat semmiért sem adnám!

A tietek mi lesz? Lehet már tudni?

Timi írta...

Ezek nagyon édesek lettek! A kiscipő kipróbálásával még várok a megfelelő alkalomra, hátha vkinek kislánya születik. A szélforgó pedig nekem is az ötleteim között szerepel. Annyira tetszik! Ügyes vagy.Biztos örültek mindkét ajándéknak.

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a kiscipő!!!Biztosan örömet okoztál vele!!

NőiCsizma írta...

Era!
Nagyon kívánom, hogy legyen majd kislányotok is! Talán majd mi is egyszer megtudjuk, milyen is egy picifiú...

Timi!
Köszönöm! Sajnos nem gyakran születik körülöttünk valakinek kisbabája. Azért remélem, neked nem kell sokat várni rá! :)

Kedves Névtelen!
Köszönöm neked is!

H. Mária írta...

Miket nem tudsz te? Nagyon cuki lett ez a cipőcske. :)

Tittina írta...

Csodaszep lett! :)

Nezz be hozzam kerlek, van ott Neked egy meglepi :)

Margó írta...

Gyönyörű lett ez a kis cipőcske - már megint valami szuper kreatív!:-)