2011. január 31., hétfő

Meghívók szülinapi zsúrra

Ezeket az édes kis szülinapi meghívókat tegnap gyártottam: Tamara nagylányom ma 4 éves!
Szombaton zsúrt rendezünk az évforduló megünneplésére és ezekkel hívja meg a kis ovistársait.




Roppant egyszerű dolgom volt!
Már egy hete kitaláltam, hogy  - a manapság oly népszerű - muffin formát fogom használni. Aztán csütörtökön Pippinél jártam (csúcs volt!!!), és kiderült, hogy van neki olyan muffin vágósablonja is, amiből kivehető a közepe (a hab) és oda lehet írni a meghívás szövegét. Le is gyártott nekem mindjárt 10 db-ot ezekből a kis bájos színekből, a muffin alsó részét dombornyomtuk is, lyukasztott nekem apró kis virágocskákat díszítésnek cukorkák helyett, nekem pedig már csak fel kellett picit díszítenem.
Vágott még egy klassz meglepetést Tamarának, csak még nem volt alkalmam összeragasztani. Ha készen leszek vele, az lesz a következő bejegyzésem! Állati jó! Iszonyatosan izgatott vagyok, mióta Pippinél jártam!
Vettem tőle gyönyörűséges scrapbook papírokat is! Már előtte nézegettem őket a neten, de élőben látni, kézbe venni - ég és föld!!! A monitoron fel sem tűnik a papír minősége, különlegessége! De mikor a kezembe vettem őket... Eszméletlen inspirálóak!!! Be vagyok sózva! Albumot akarok készíteni belőlük!
Ja, nem árulom el, melyik kollekcióból vásároltam! Legyen meglepetés!

Egyébként Pippiről még annyit, most már biztos, hogy márciusban tud indulni a weboldala is. De addig is lehet tőle rendelni! Bármilyen elképzelésetek van, kizártnak tartom, hogy ne tudná kivágni nektek! Egy papírfanatikus! Lelkes, ügyes és végtelenül segítőkész! Írjatok neki nyugodtan: pippi@pippi.hu

8 megjegyzés:

Bettieescrap írta...

Nagyon cukik és a nagylánynak boldog szülinapot:D

Viki írta...

Szuperek lettek a meghivók! :) Nagyon tetszenek! És köszike az ajánlást, rákukkantok a vaterára.

Era85 írta...

Itt is írom: eszméletlen jók lettek! Boldog szülinapot a nagylánynak! Már kész kishölgy!!!

Timi írta...

Nagyon-nagyon tetszenek Edit! Tamarának boldog szülinapot kívánok! Nagyon édes muffinok! Igazán tetszik, jól kitaláltad!

Szilvi írta...

Boldog szülinapot Tamarának!
Csaninak 23.án lesz a 4., akkor én még vagy bent a kh-ban, vagy már itthon Violával:-), így nálunk idén nem lesz szülinapi buli, csak családi.
Szupercukik a meghívók, én már nagyon várom Pippi oldalát, tudod, jó sokszor is kérdeztem felőle már. Vaterázni nem szoktam, nekem az idegen, de ha lesz webáruház, abból szemezgetek majd.
(figyu, nevetni fogsz, de nem találom a leveleim közt a zárt blogod meghívóját. Még ősszel csináltam egy nagytakarítást a gépemen, szerintem akkor tűnt el, kérlek szépen küldd el még egyszer...harmadjára...hmmm-hehe. Köszi....és tudjátok már, hogy ki lapul a pocakban?)

mayertimi írta...

Hát ez valami fantasztikus ötlet! Nagyon-nagyon tetszik! Olyan ügyes vagy. Szerintem Tamara sikert fog aratni ezekkel a szuper meghívókkal!
Gratula!

u.i.: boldog 4. születésnapot kívánok!

NőiCsizma írta...

Nagyon köszönöm - Tamara nevében is! :)

Timi írta...

Szia Edit!
Kukkants be hozzám!
http://tittyscrap.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam_03.html