2011. március 6., vasárnap

Képeslap

Jövő hét szombaton költözünk, ezért nem alkottam már nagyon régóta - csak álmodozom és nézegetem, mit szeretnék venni a scraphez...
Most mégis rászántam egy délutánt erre a képeslapra, mert pénteken Bp-re mentem és találkoztam Pippivel, akinek a jövő héten lesz a szülinapja.




A papírokat mind Pippitől vettem a gombokkal és betűkkel együtt. A horgolt virágot Lepkevár készítette.
Belül csak akril festékkel bemázoltam és belenyomtam a "Boldog szülinapot!" betűit.

Szombaton voltam a kézműves vásáron is. Még sosem voltam ezelőtt. Rendkívül inspiráló volt! Nagyon tetszett, rengeteg új technikát szeretnék kipróbálni a jövőben.

6 megjegyzés:

Viki írta...

Nagyon szép képeslap lett! Csuda jók a papirok!

kreatívhit írta...

Elkerültük egymást.Mi ma voltunk kint a vásáron.Klassz az ajándék lap.jó időt a költözéshez.

Timi írta...

Nagyon szép lett! Ezúton kívánok Pippinek boldog szülinapot én is!!!! Sok puszi! A horgolt virág is nagyon széép!
(ui.:a Pippi linkje nem jó)

Pippi írta...

Tündér Vagy!!!
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!!!!
Köszönöm, hogy gondoltál rám, tudom milyen elfoglalt vagy mostanában.
Hát igen, ezek az én színem :-) Nagyon tetszik, ki is került a hobbikuckóba!

NőiCsizma írta...

Dini! Isten éltessen szülinapodon!
(Igyekeztem a Te színeidet használni. :) )

Viki, Fegya, Titty! Köszönöm! :)
Pippi linkjével a hirdetett papírjaira akartam utalni.

KisVirág írta...

A költözést nem irigylem...de a képeslapot igen :))