2012. szeptember 30., vasárnap

Napsütés - Strand - Balaton

Elkészültem a 2. nyaralós albumunkkal! :) (Ez volt az idei első.)
Homokozóvödör formájú albumba készítettem, mert a lányok imádnak homokozni és erre a Balcsin rendesen volt is lehetőségük!
Mivel az album elég picike (10,5 x 16 cm) és a fotók is 5 x 7,5 cm-esek, csak minimálisan akartam díszíteni; firkák, dekortapasz, gombok, chipboardok.
A fotóknak retros effektet adtam és az album is kicsit hippis, kicsit retros lett.



a nyaraló és hogy Zazi itt tanult meg járni

Ebéd

Strandos fotók

leporelloba hajtogatva

"vizes" képek


kastélyos képek

lapozgatós

a dinoszaurusz parkban

a T-Rex szájában

hattyúetetős és érmekészítős oldalak

az érmét is felhasználtam...

 Felhasználtam:
Maya Road - Beach pail albumalapra
Dekortapaszokat (ezt + ezt + ezt)
Scrapfellow chipboardokat (ezt + ezt + ezt + ezt)
Scrapfellow dekorgombokat (ezt + ezt)
gombok
Baker's Twine
Papyrus betűbélyegző
írógép 

5 megjegyzés:

Eszter írta...

Milyen ötletes, és persze tökéletes a kivitelezés is. Nagyon tetszik!

Zsófi írta...

Ez nagyon édes lett! A dínós képek szuperek :)

Hadi írta...

nagyon jó lett, szinekben, ötletekben, irigykedve nézem :-)))

NőiCsizma írta...

Köszönöm szépen! :)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.