2012. október 8., hétfő

Nem egy lányos darab... :)

A férjem születésnapjára készítettem.
Natúr dobozt pecsételtem, tintáztam, hődomborítottam. Kis dekortapasz, textiltapasz, chipboard és már kész is...
Örömdoboznak készült. Köszönöm az ötletet és a 29 barát, ismerős és családtag közreműködését!


Domborítóport használtam a felirathoz

A betűket Crackle accents-el repesztettem

Tintázás előtt StazOn opaque-kel pecsételtem

a doboz alja

 Felhasznált anyagok:
Íves tetejű nyers fa doboz a Pirexből
Tim Holtz pecsétek
Distress Ink fekete + old paper
Scrapfellow chipboardok (ez + ez)
Fekete domborítópor
 


3 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon jó ötlet, szuper a kivitelezés!És már régen szeretném Neked mondani, hogy őszintén csodállak hogy 4 gyermek mellett ennyit, és ilyen szépségesen tudsz alkotni! Gratula!

Zs'Art írta...

Milyen jól mutat a dobozon is a scrapbook! Elképesztő változáson mentek át a munkáid. Eddig is nagyon tetszettek, de most ez a rengeteg apró, precíz és kifinomult részlet... Lenyűgöző! :)

DAnett írta...

Teljesen beleszerettem a dobozodba Edit, és a férjemnek el is készítem karácsonyra! Zseniális dolgokat készítesz, és itt a sok-sok apró részlet, ami először fel sem tűnik teljesen elvarászolt. Köszönöm az ötletet! :)