2012. október 25., csütörtök

My Timeline

Már olyan régóta szerettem volna készíteni magamnak egy fejlécet, amit használhatok itt a blogon is és a fb-on is!
Most annyira megtetszett a dolog, hogy szerintem havonta újítani fogok! ;)

Először is kinéztem a méretet, ami 851 x 315 pixel. Az arányokat figyelembe véve Én a sajátomat 34 x 13 cm-esre készítettem. Söralátét kartont használtam, amit bevontam 15 x 15-ös scrapbook papírokkal, Gesso-val bemázoltam, pecsételtem, téptem, lyukasztottam, firkáltam, ragasztottam, hődomborítottam, kötöztem...
Az eredményt fent látjátok! :)
Részletfotók pedig itt:

Scrapfellow chipboard

A kis fotógépet a GlooGlooShop készítette számomra!

Scrapfellow dekorgomb
Felhasználtam: 
GlooGlooShop drótból hajlított fotógépe (rendelésre)
Scrapfellow dekorgomb: Chevron
Tim Holtz gumibélyegzők
Distress Ink Walnut
StazOn Black


Nincsenek megjegyzések: