2012. október 23., kedd

Képkeret feltuningolva

1 hete költöztünk és előkerült ez a régi fotó Tamara lányom aprócska lábacskájával, egy sima, átlátszó, íves, üveg képkeretben.
Természetesen nem hagyhattam így, kopaszon!  :)
Fél óra munkával született meg:



Nagyon szeretem a díszítést a fotó színeihez, hangulatához igazítani, ezért elkezdtem válogatni a hasonló árnyalatú kék szalagjaimat, dekortapaszaimat, gombjaimat... kerestem még barnát, ami harmonizál a pólómmal és tudtam, hogy chipboardot is szeretnék tenni rá, mert az passzol az arcom színéhez.
Kék - barna - natúr. Nagyon fiús!!! :( Hát hogyan illene ez az Én tündéri lánykámhoz?
De a piros - arany - natúr? Attól elég lányos lenne, nem?
A díszítőelemeknek is van jelentésük. A szalagok, zsinegek, fonalak az összetartozást jelentik, ugyanúgy, mint a gombok is.
Chipboardnak a Scrapfellow hatszögeit választottam, mert nekem azokról a méhsejtek jutnak eszembe és az élet édes pillanatait, a teremtést, valami új születését jelenti, ami nekem itt a lányom volt. Ráadásul ekkor lettem először Anya. :) Kötődés, összetartozás.

Ez volt a kiindulóalap:


Ragasztottam rá dekortapaszt:


És jöhettek a chipboardok a felirattal és egy kis cérnával.



Lehet, hogy neked is vannak otthon olyan képkereteid, amiket újra tudnál álmodni? :)


Felhasználtam:
Scrapfellow chipboardok - hatszögek
                                       - nyilak
Dekortapaszok (ez + ez)
gomb, cérna

Nincsenek megjegyzések: