2012. november 19., hétfő

Esküvői album

Anita még az öccse esküvője előtt keresett meg, hogy nászajándékba egy nagy esküvői albumot szeretne készíttetni a testvérének és a menyasszonyának.
Rendkívül alapos volt, mert eltett nekem szalagokat, amivel az esküvőn díszítettek, kaptam meghívót az albumhoz, körbekérdezte a menyasszony barátnőit, hogy milyen stílusú album tetszene leginkább Ancsának, az esküvői videóról kiírta nekem a vőfély szövegét, a kikérőt, a fogadalmakat, keresett idézeteket, amiket fel tudtam használni az album elkészítéséhez.
Anita 20 oldalas albumot kért, küldött 100 fotót cd-n, Én pedig nekiálltam megtervezni, hogyan épüljön fel az album, melyik oldalra melyik fotó kerüljön. Dupla oldalt kapott a készülődés, a kikérő, a polgári esküvő, 3 dupla oldal lett a szerelmes pár fotózása egy kastély parkjában, egy-egy dupla oldal a templomi szertartás, a vendégsereg, a tánc és a menyasszonyi torta, a vendégek mulatozása és a vicces játékok, majd az utolsó oldalon a menyecskeruhás táncok.
Ezután következett az, hogy az albumot meg kellett terveznem oldalanként. Tehát az adott oldalra kerülő fotókat hogyan rendezzem el, mekkorában hívassam elő. Észrevettétek már, hogy a tervezéssel több idő megy el, mint magával a vágásokkal, lyukasztásokkal, ragasztással?
Egy hétig dolgoztam rajta éjszakába nyúlóan, minden délután, minden este, kétszer reggeltő estig is.
De úgy érzem, megérte! :)







A hátoldalra ráírtam, ki készítette. Anita és Én. :)

Az album 31 x 31 cm-es, 9 cm vastag és legalább 3 kg! :)
Mutatok pár oldalt is belőle:

készülődés

Sok benne az SK virág és a gyöngyözés


A bal oldalon a masnit kibontva leporellóban nyitható az idézetes papír. Rejt még pár fotót.

A jobb oldalon négyfelé lehet nyitni a kézfogós fényképet.

a bal felső sarokban lévő fotó is leporellóban nyílik

gyönyörű a menyasszony - egész oldalért kiáltott! :)


a tortás fotókból is többet rejt az oldal, mint ahogy először látszik...
Felhasznált anyagok:
a borítónak söralátét karton használok elöl-hátul plusz a gerince
Tilda Frosted Bluegreen papírkészlet (Pippitől)
Fehér, zöld és rózsaszín alapkartonok
dekortapasz
félgyöngyök
Martha Stewart bordűr- és pillangólyukasztó
csipke
sok-sok Príma Marketing virág Pippitől (ez is)
milton kapcsok
Sizzix vágósablonok


6 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Olyan szééééép! Szinte bizsereg a tenyerem, annyira szeretném átlapozni és simogatni.
Az már egyszer biztos, hogy az ifjú pár teljesen odáig lesz érte!
Gratulálok, Edit! :)

Thimmyke írta...

Nagyon szépséges lett! =)

Pé Kalib írta...

Elegáns és gyönyörű! Csodálatos, le vagyok nyűgözve, mint mindig.

Zs'Art írta...

Nemcsak a menyasszony gyönyörű, hanem az album is! :)
Az album alapját is Te készíted?

Unknown írta...

Szia!

Milyen e-mail cìmre ìrhatok ha szeretnék én is egy hasonlót?

Viki

NőiCsizma írta...

Kedves Viki! A másik esküvői albumnál is kérdezted, válaszoltam is, de biztosan elkerülte a figyelmedet! :)
Írtam neked Fb-on is, de azt lehet, hogy nem is nézed.
Az e-mail címeim:
noicsizma@gmail.com
info@noicsizma.hu
A megrendeléssel kapcsolatos infokat pedig itt találod:
http://www.noicsizma.hu/megrendeles.html
Várlak! Edit