2012. november 30., péntek

Kincskereső adventi naptár

Idén a lányaimnak különleges adventi kalendáriumot készítettem. Egy kedves barátnőm ötlete alapján nem édességeket vagy apró meglepetéseket rejtenek a számozott csomagolások, hanem mindegyik egy kincses térképet. A térkép a lakásunkat ábrázolja, a 6 éves nagylányom rajzolta. Bescanneltem és 24 példányban kinyomtattam. (Az eredeti a December napjai albumba fog kerülni.) A piros X-szel jelölt helyen pedig közös kreatív foglalkozás hozzávalóit rejtem majd el. Minden nap máshova. Kaland a “kincskeresés”, utána pedig öröm az együtt alkotás. Készítünk majd együtt képeslapokat, ajándékcímkéket, lakásdíszeket, karácsonyfadíszeket, illatosítót, mécsestartót, stb.
Ezt a képkeretet nyáron készítettem, mindig az utolsó élményünk fotóit szoktam kicsiptetni rá. Most az adventi kalendárium kapott helyet benne.
6″-os papírkészletet használtam, 10 x 15 cm-es darabokat vágtam, amit félbehajtottam és megragasztottam, hogy tasakocskák legyenek belőlük.
Scrapfellow számchipboardokkal jelöltem a napokat elsejétől szentestéig, és az élénk mintás papírokat nagyon kevés dekortapasszal, csipkepapírral, a “Téli mese” chipboard készlet elemeivel, nyilakkal, piros és zöld Baker’s Twine-nal és pár apró gombbal díszítettem.
A lányaim izgatottan várják a kincskeresést és az együtt alkotást – Én pedig mindent dokumentálni fogok a December Napjai albumunkban, hogy minden csillogó percre emlékezzünk majd!




1 megjegyzés:

schiszler írta...

Nagyon jó ötlet! Jövőre lemásolhatom?